خبرگزاری کار ایران

افتتاح 250 واحد مسکن مهر ناجا در استان گیلان با حضور مسئولان استانی و شهری

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۲۰

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه قدردان نقش آفرینی خانواده‌های پرسنل ناجا در انجام وظایف خطیر و مستمر آنان هستم، گفت: پلیس برای تأمین نظم و امنیت که خود مهمترین عامل زمینه ساز توسعه جامعه و کشور است رکنی موثر و مؤلفه‌ای تأثیر گذار است.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در مراسم افتتاح 250 واحد مسکن مهر ناجا در استان گیلان که به صورت همزمان با بهره‌برداری هزار و 245 واحد در سراسر کشور صورت گرفت، گفت: علاقمندم که خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی به جهت سکونت، معیشت و زندگی در شرایط خوبی به سر ببرند.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه برای تأمین نظم و امنیت که خود مهمترین عامل زمینه ساز توسعه جامعه و کشور است مؤلفه‌ای تأثیر گذار به نام پلیس وجود دارد، گفت: در کشور ما این مهم  بر اساس قانون( قانون اساسی ) عمدتا به نیروی انتظامی سپرده شده است.

رئیس شورای تأمین استان با اشاره به اینکه امروز امنیت و آرامش اجتماعی خوبی در استان گیلان حاکم است اظهار داشت: این آرامش حاصل مشارکت و همکاری خوب مردم شریف با نیروی انتظامی و تلاش سایر اعضای شورای تأمین و سایر خدمتگزارانمردم است.

وی با بیان اینکه در انجام وظایف مستمر خطیر حافظان نظم و امنیت خانواده‌های آنان نقش مؤثری دارند گفت: به عنوان رئیس شورای تأمین استان از خانواده‌‌های پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی، صمیمانه تشکر و قدردانی  می‌کنم.

 زارع افزود: برای احداث واحدهای ناجا در مسکن مهر مجموعه دستگاههای اجرایی دولت، اقدامات و همکاری های خوبی از قبیل تأمین زمین، آماده‌سازی زیرساخت‌ها همچون تأسیسات آب، برق، گاز، احداث تصفیه خانه و آسفالت خیابان ها ارائه خدمات داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز