خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری فومن خبر داد:

افتتاح ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۵۳

معاون سیاسی فرمانداری فومن از افتتاح ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در فومن خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، حمید رضایی در نشست با امام جمعه شهرستان فومن که به‌مناسبت هفته دولت برگزار شد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت، گفت: امام جمعه، نماینده ولی فقیه در شهرستان است که به رسم تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا همه ساله در ابتدای برنامه های هفته دولت انجام می شود.

معاون سیاسی فرمانداری فومن با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین پروژه های شهرستان فومن، افتتاح خط تولید جدید شرکت نئوپان است، افزود: این پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان اجرا شده است.
 
وی این پروژه را در راستای رونق تولید و اشتغال در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: دولت حامی تولید کنندگان و فعالان اقتصادی است.
 
این مسئول‌ با تصریح بر اینکه ۵۰ میلیارد پروژه دیگر نیز در طی این هفته در فومن افتتاح می‌شود، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در سخت ترین شرایط اقتصادی و با وجود تحریم های ناجوانمردانه، پیشرفت های چشمگیری داشته است.
 
رضایی ایجاد رضایتمندی مطلوب با خدمت رسانی مناسب را از اهداف مجموعه کارکنان دولت در شهرستان عنوان کرد و متذکرشد: هدف ما خدمتگزاری صادقانه به مردم منطقه است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز