خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری گیلان:

حمایت از بخش خصوصی اولویت دولت تدبیر و امید در سال رونق تولید است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۹۶

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی اولویت دولت تدبیر و امید در سال رونق تولید است، گفت: افزایش حدود ۴ برابری حجم اعتباری پروژه های افتتاحی هفته دولت در شهرستان ماسال نسبت به سال گذشته نشانگر مشارکت خوب بخش خصوصی و استمرار حمایت دولت از آنان است.

به گزارش ایلنا از ماسال، ارسلان زارع عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان ماسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین روز از هفته دولت شاهد بهره‌برداری پروژه‌ های تولیدی، کشاورزی و گردشگری با تلاش فعالان اقتصادی بخش خصوصی و همکاری خوب مسئولان محلی و اهالی خوب این شهرستان هستیم.

وی افزود: سه پروژه افتتاح شده امروز در شهرستان ماسال با هزینه حدود 100 میلیارد ریال از مجموع 520 میلیارد ریال هزینه شده ای است که برای پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت این شهرستان اعلام شده است.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه حجم اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرح های قابل افتتاح در هفته دولت شهرستان ماسال نسبت به سال گذشته حدود چهار برابر افزاش داشته است، اظهار داشت: این افزایش حجم اعتباری قطعاً نشان‌دهنده فعالیت خوب بخش خصوصی، حمایت و پشتیبانی دولت و البته همکاری مطلوب مردم شهرستان ماسال است که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز