خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در دیدار فرماندار و مدیران شهرستان رشت:

تولیدکننده را در پیچ و خم اداری نگه ندارید/ از هر امری که موجب تسهیل فضای تولید شود، حمایت کنید

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۹۴

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: گردانندگان عرصه اقتصادی جامعه تلاش کنند تولیدکننده را در پیچ و خم اداری نگه ندارند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار فرماندار، مدیران شهرستان، بخشداران، شهرداران و معاونان فرمانداری شهرستان رشت به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: آغاز هفته دولت را به کارگزاران نظام مقدس اسلامی و تلاشگران عرصه خدمت تبریک می گویم.

وی به خدمات ارائه شده توسط دستگاه های مختلف به مردم اشاره کرد و افزود: بعضی از خدمات ارائه شده را مردم نمی دانند و از طرف دیگر به دلیل اینکه آن قدر مطالبات جامعه بسیار است، کارهای انجام شده دیده نمی شود.

امام جمعه رشت با اشاره به فراوانی بیکاران تحصیلکرده در کشور، بیان کرد: تعداد بیکاران تحصلیکرده دو برابر بیکاران کم سواد است و این نقص محسوب می شود.

آیت الله فلاحتی بر تربیت جوانان کارآفرین در مراکز آموزشی تاکید کرد و گفت: دانشگاه ها باید جوانان کارآفرین تربیت کنند تا پس فارغ التحصیلی بتوانند وارد عرصه کار شوند.

وی با بیان اینکه در سند چشم انداز کشور خیلی جلو هستیم، تصریح کرد: نباید همه آمارها که توسط مسئولان بیان می شود، را کاذب دانست.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر تلاش بیشتر در هر امری که موجب تسهیل فضای تولید در جامعه می شود تاکید کرد و یادآور شد: اکنون فضای عرضه و تقاضا به لحاظ شرایط حاکم سیاسی در کشور طلب می کند تولید را فزآینده کنیم.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: اگرچه از تورم به وجود آمده نگرانیم اما تورم یک ظرفیت است و این امر طلب می کند گردانندگان عرصه اقتصادی تلاش کنند تولیدکننده را در پیچ و خم اداری نگه ندارند.

امام جمعه رشت، مطالبات جامعه را گسترده عنوان کرد و افزود: نمی توان تمام مطالبات چامعه را پاسخگو بود اما مسئولان باید به درد مردم گوش کرده و آنها را راهنمایی کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه موجب آرامش روح می شود، بیان کرد: اگر انسان نمی تواند گره گشا باشد حداقل این است که گره ایجاد نکند.

وی بر توجه به زیر مجموعه خود توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: نظارت بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مسئولان در مواجهه با مردم باید با نشاط و چهره گشاده باشند، خاطرنشان کرد: دست آنها که خدمت صادقانه و مخلصانه برای مردم انجام می دهند، را می بوسم.

افتتاح ۶۱۵ پروژه مختلف شهرستان رشت در هفته دولت

فرماندار رشت نیز در دیدار مذکور به افتتاح ۶۱۵ پروژه در حوزه های عمران شهری و روستایی، فرهنگ و گردشگری و … همزمان با هفته دولت جاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه های مذکور با اعتبار ۳۷۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

میرشمس مومنی زاده یادآور شد: با بهره برداری از پروژه های مذکور یک هزار و ۴۷۷ فرصت شغلی ایجاد می شود که ۷۲۳ اشتغال موقت و ۶۵۴ اشتغال دائمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز