خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از 31 میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت در آستارا

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۰۱۳

فرماندار آستارا گفت: در هفته دولت امسال با صرف اعتبار ۳۱ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومانی طرح های مختلفی در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا ، حسن رستم زاد ظهر امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه های هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت امسال با صرف اعتبار ۳۱ میلیارد و ۶۱۶ میلیون و هشتصد هزار تومان طرح های مختلفی در حوزه های آبی، ورزشی، راه روستایی، برق، بندر، بهداشت، کشاورزی و گردشگری به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین گفت: در روز یکشنبه هفته آینده افتتاح دو باب انبار در اسکله با اعتبار ۵ میلیارد،  چمن مصنوعی فوتبال با ۲.۲ میلیارد و یک واحد تولید کلوچه با صرف اعتباری بالغ ۷.۵ میلیارد تومان با حضور استاندار، معاونین و مدیران کل مربوطه به بهره برداری خواهند رسید.

رستم زاد افزود: به برکت ساخت اسکله و خط آهن در این منطقه مرزی به جرات می توان گفت که شهرستان مرزی بندر آستارا به برکت وجود ریل با سرعت هر چه تمام تر بر روی ریل توسعه قرار گرفته، چنانچه در حوزه های ترانزیت کالا، صادرات و واردات و نقش بی بدیل آن بویژه در ارتباط با کشورهای شمالی، می تواند موجب توسعه این منطقه و به تبع آن می تواند محور توسعه کشور قرار بگیرد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه نگاه به آستارا باید نگاه ویژه ای باشد، گفت:  هم از نگاه تاریخی و هم به برکت وجود پتانسیل های موجود در این شهرستان، همه ما باید به آستارا نگاه ویژه ای داشته باشیم، چرا که این شهرستان به معنای واقعی کلمه خاص و ویژه است.

وی تصریح کرد: بعید است که در کشور، شهرستانی وجود داشته باشد که روزانه پذیرای دو هزار گردشگر خارجی باشد، پس همه ما مجاب هستیم که به آستارا نگاه ویژه ای داشته باشیم و در توسعه زیرساخت های آن بکوشیم چرا که  پیشرفت و توسعه این شهرستان موجب‌ پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز