خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه گیلان:

مشکلات بیان می شود اما درمان نمی شود/ شبکه های رسانه ای دشمن عقاید مردم و ارزش های انقلاب را هدف رفته اند

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۲۸

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از ادب و نجابت اهالی رسانه استان گفت: شجاعت همراه با تدبیر باید پیشه اهالی رسانه باشد.

به گزارش ایلنا از رشت،آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه استان با تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: از ادب و نجابت اصحاب رسانه گیلان قدردانی می کنم.

وی بر شجاعت همراه با تدبیر اهالی رسانه تاکید کرد و افزود: نجابت در گفتار و رفتار خبرنگاران را به طور کامل مشاهده می کنم و این امر ستودنی است ضمن اینکه با وجود گرایش های جناحی بین اصحاب رسانه، ادب و نزاکت در رفتار و گفتار جای قدردانی دارد.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه موهومات در مسائل دینی به ویژه در مراسم مذهبی که از خارج کشور وارد می شود آسیب رسان است، تصریح کرد: اصحاب رسانه به ویژه مبلغان در راس روشنگری افکار عمومی قرار دارند و باید آهسته، مدبرانه و عاقلانه با این موهومات برخورد کنند.

آیت الله فلاحتی به برپایی تکایا و چادرهای عزاداری در کنار مساجد اشاره کرد و گفت: بعضی از متولیان مساجد به ویژه در ایام محرم به جوانان بها نمی دهند و از این بابت شرمنده جوانان هستم.

وی با تاکید براینکه متولیان اجازه دهند جوانان در مساجد شور حسینی(ع) ایجاد کنند، اظهار کرد: اعتراضی نسبت به برپایی تکایا و چادرهای خیابانی نداریم اما همان طور که انقلاب از پایگاه مسجد بوده، این روند باید تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار توجه مسئولان به اهالی رسانه شد و اضافه کرد: اینکه مشکلات بیان می شود اما درمان نمی شود، حرف درستی است بنابراین متولیان امر باید به خروجی ها توجه داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه رسانه های معتقد به نظام اسلامی باید در مقابل فضای مجازی معاندان تقویت شوند، خاطرنشان کرد: شبکه های رسانه ای دشمن عقاید مردم و ارزش های انقلاب را هدف رفته اند.

وی بر حفظ اصل نظام و ارزش های انقلاب توسط اصحاب رسانه تاکید کرد و یادآور شد: رسانه ها با تمام وجود از ارزش ها دفاع می کنند زیرا نظام با خون شهیدان ادامه حیات می دهد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر مردم نتوانند به رسانه ها اعتماد کنند دیگر باید به چه کسی اعتماد کرد، گفت: از اهالی رسانه شکایت نمی کنیم زیرا می دانیم دلسوز جامعه و مردم هستند.

آیت الله فلاحتی، وجود خبرنگاران برای مردم را ارزشمند دانست و بیان کرد: مسئولی که مورد مطالبه اصحاب رسانه قرار می گیرد باید رفتار عاقلانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وحدت رویه بین اصحاب رسانه موجب موفقیت اهالی رسانه می شود، تصریح کرد: توجه به حرفه ای شدن اهالی رسانه امر خوبی است بنابراین خبرنگاران باید متخصص در امر رسانه باشند زیرا بعضی از مطالب می تواند ویرانگر یا مصلح جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین انتقاد از مسئولان را با سیاه نمایی متفاوت خواند و یادآور شد: مسئولان بلندپایه کشوری منتخب مردم و مورد تنفیذ مقام معظم رهبری هستند اما به بعضی از موارد از جمله برجام انتقاد داریم زیرا در این زمینه دستاوردی نداشتیم و مشاهده می کنیم اروپایی ها یدکش آمریکایی ها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز