خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان :

سال آبی موفقی را پشت سر گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۸۲۴

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در پانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی انرژی ، آب و پدافند غیر عامل گیلان گفت: سال آبی موفقی را پشت سر گذاشته‌ایم.

به گزارش ایلنا از رشت، وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان در پانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی انرژی، آب و پدافند غیرعامل گیلان با حضور مدیران ارشد صنعت آب و برق و انرژی، مدیریت بحران استانداری گیلان و دیگر مدیران مرتبط گفت : سال آبی موفقی را پشت سر گذاشته ایم.

وحید خرّمی افزود : سال زراعی ای که به اتمام رسید یکی از بهترین سالهایی است که پشت سر گذاشته‌ایم اما این مهم را نباید از یاد ببریم که ما نمی توانیم زیاد از اندوخته آب استان خرج کنیم و در عین حال هم زیاد نمی‌توانیم آن را نگه داریم و این مهم نشان می‌دهد که به لحاظ بایسته های پدافند غیر عامل باید در این خصوص بسیار هوشمندانه عمل کنیم .

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان ادامه داد : به یاد داریم که زیادی آب پشت سدها سیل را به وجود آورد ، همچنین در سالهای دور کمبود آب هم همگان را به سختی می انداخت.

وی گفت : در حال حاضر تصمصم گیری در خصوص اینکه از مهر ماه امسال چه مقدار آب را باید پشت سد سفیدرود برای سال آینده نگه داریم خود چالشی است که نیازمند برنامه ریزی دقیق ما در آب منطقه ای گیلان است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت : ما معتقدیم که سال گذشته را آب منطقه ای گیلان به لطف خدا و با کمک تیم حرفه ای خود و همراهی سایر دستگاهها از جهاد کشاورزی گرفته تا سازمان هواشناسی و استانداری گیلان و مدیریت بحران به خوبی مدیریت کرده ایم و فقط در معدود نقاطی ، مشکل نبود زیر ساخت های لازم برای انتقال آب وجود داشته است.

 وحید خرّمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در پایان گفت: امیدوارم سال آینده آبی سال نرمالی برای گیلان باشد و از برکات الهی همچنان بهره مند باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه با توجه به اهمیت تاسیسات آبی ، گزارش علمی از سوی جامعه  دانشگاهی گیلان با موضوع پدافند غیرعامل در تاسیسات آب و فاضلاب ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز