خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری گیلان مطرح کرد:

پیشرفت 75 درصدی پروژه چهار بانده کردن جاده شلمان به املش

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۸۱۵

معاون عمرانی استانداری گیلان گفت: پروژه چهار بانده کردن شلمان به املش، پیشرفت فیزیکی 75 درصدی داشته و در فاز اول از شلمان به شیخ آباد پیشرفت 100 درصدی دارد.

به گزارش ایلنا از املش،علی اوسط اکبری مقدم به همراهی  اسداله عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون منابع طبیعی استان از پروژه چهاربانده کردن مسیر املش به شلمان و تعریض محور کلاچای-رحیم آباد-اشکورات بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این بازدیدها بر ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی در جهت تامین مصالح مورد نیاز این پروژه‌ها به منظور تسریع در عملیات اجرایی تاکید و ساز و کار مورد نظر در رفع موانع این موضوع را تعیین کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: پروژه چهار بانده کردن شلمان به املش با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی در فاز اول از شلمان به شیخ آباد پیشرفت 100 درصدی داشته و فاز دوم از املش به استادکلایه دارای پیشرفت 80 درصدی است که اعتبار هزینه شده تاکنون به مبلغ 13 میلیارد و 260 میلیون تومان است.

اوسط اکبری مقدم افزود: جاده قزوین- رحیم آباد- کلاچای بعد از منطقه الموت با ساخت چندین تونل بزرگ و پل‌های متعدد وارد استان گیلان شده و با عبور از کنارگذر به طول ۷۰ کیلومتر در محدوده گیلان به شهر کلاچای می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز