خبرگزاری کار ایران

معاون امور فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

برگزاری همایش رمز و رازهای یک ازدواج موفق در رشت

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۹۴

معاون امور فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان گیلان گفت: همایش رمز و رازهای یک ازدواج موفق در رشت به همت موسسه سفیران جوان کاسپین با همکاری مرکز مشاوره خانواده رویش مهر و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیلی معاون امور فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان گیلان ضمن تبریک هفته ازدواج بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: حوزه کارشناسی معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان این آمادگی را دارد که با همکاری سازمان‌های مردم نهاد کارکردهای فرهنگی خود را در راستای بهبود فرایندهای یک همسرگزینی موفق بیش از پیش رواج دهد .

دانیال مهاجری دبیر موسسه سفیران جوان کاسپین ضمن خیر مقدم و اعلام گزارش موسسه، مشارکت موسسات مردم نهاد جهت پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات اجتماعی را موثر و تاثیرگذار دانست.
 
در این رویداد دکتر نظامدوست رئیس مرکز تخصصی مشاوره خانواده رویش مهر ، روانشناس و مشاور خانواده در ازدواج، در زمینه وجه مشترک ازدواج های بادوام و مزایای آن برای جلوگیری از طلاق به بیان دیدگاه پرداخت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز