خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر لاهیجان خبر داد:

آغاز دهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان از 26 مرداد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۱۹

رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: دهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان از 26 مرداد ماه با حضور گروه های نمایشی از سراسر کشور در نقاط مختلف شهر لاهیجان برگزار خواهد شد

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رئیس شورای شهر لاهیجان و دبیر شورای سیاست گذاری تئاتر خیابانی شهروند  در جلسه هم اندیشی با مدیران صنایع لاهیجان گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان فرصتی برای فرهنگ و هنر و اقتصاد است.

جواد نجار تمیزکار افزود: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با 10 سال برگزاری مستمر یکی از جشنواره های مهم کشور بوده که باعث برجسته شدن افزون تر نام این شهر در جمع اصحاب فرهنگ و هنر و گردشگران در سطح کشور شده است.

وی اضافه کرد: در طول سال های گذشته حضور مهمانانی از دیگر کشورها باعث شد سطح این جشنواره به بین المللی ارتقا یابد و شورای سیاست گذاری جشنواره در نظر دارد در دهه دوم، این رخداد مهم را به صورت بین المللی برگزار کند.

رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند فرصتی است تا در زمان حضور هنرمندان سراسر کشور پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری و اقتصادی لاهیجان معرفی شده و هنرمندان به عنوان سفیران شهرمان جاذبه ها و صنایع این شهر را برای هم وطنان عزیزمان مطرح نمایند.

تمیزکار گفت: امسال برنامه های متنوعی برای برپایی جشن 10 سالگی جشنواره تئاتر شهروند تدارک دیده ایم و کارناوال های جشنواره با حضور در محلات شهر لاهیجان حال و هوای شهر را در ایام عید سعید غدیر به فضایی شاد تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از 26 مرداد ماه با حضور گروه های نمایشی از سراسر کشور در نقاط مختلف شهر لاهیجان برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم از چند گروه خارجی هم به عنوان مهمان در جشنواره امسال دعوت کنیم.

دبیر شورای سیاست گذاری تئاتر خیابانی شهروند گفت: لاهیجان پایتخت چای ایران و شهر کلوچه ها بوده و رستوران های این شهر در طول سال میزبان مسافران و شهروندان زیادی هستند و جشنواره تئاتر فرصتی برای همراهی صاحبان صنایع و مشارکت در برگزاری این جشنواره است.

در این جلسه مدیران صنایع و کارخانجات لاهیجان با قدردانی از شورای اسلامی شهر، شهرداری و دست اندرکاران برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، آمادگی خود را برای حمایت از این جشنواره اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز