خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۱۷ مرداد منتشر شد؛

پیام تبریک فرماندار رضوانشهر به طلایه داران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۳۷

فرماندار رضوانشهر در پیامی روز خبرنگار را به طلایه داران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، متن پیام محمد مهدی مظفری به شرح زیر است:

هفدهم مردادماه (روز خبرنگار)، یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید "محمود صارمی" است، شهید گرانقدری که فراقش بهانه ای شد برای گرامیداشت "روز خبرنگار"، روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.
 
اهمیت و جایگاه و نقش خبر و خبرنگاری و تلاشهای خبرنگاران بر هیچ کس پوشیده نیست ونقش کلیدی بر افکار عمومی دارند و 17 مرداد ماه، روز پاسداشت حق گویی و حق جویی و فرصتی است تا از یک سال زحمت و تلاش بی‌وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه و خبر تجلیل شود. تجلیل از خبرنگارانی که پیشرفت و تحول در همه زمینه ها مرهون تلاش و پیگیری مجدانه آنهاست.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و سایر شهدای عرصه اطلاع رسانی و پاسداشت قلم و روز خبرنگار و تبریک این روز به خبرنگاران و فعالین حوزه خبر بویژه اصحاب رسانه و جرائد شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش و اهتمام همراه با صداقت و امانتداری این عزیزان سپاسگذارم، امیدوارم تمامی خبرنگاران و فعالین حوزه اطلاع رسانی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و در اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید همواره موفق و پایدار باشند.
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز