خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

خودداری از نصب هرگونه بنر تبریک انتصاب/ در شرایط کنونی باید از تشریفات اضافی بکاهیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۸۱

فرماندار لنگرود گفت: از همه عزیزان می‌خواهم از نصب هرگونه پرده و بنر در سطح شهر برای تبریک انتصاب بنده خودداری کرده و هزینه این کار را صرف امور خیریه کنند.

سیروس شفقی فرماندار لنگرود ظهر امروز در اولین روز کاری خود در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در لنگرود، با تسلیت سالروز فاجعه منا اظهار داشت: مسئولیت اجرایی فرصت مناسبی برای خدمت به مردم است که خداوند نصیب ما کرده و باید به صورت شبانه روزی در جهت خدمت به مردم و برای رضای خداوند تلاش کنیم.

وی شهرستان لنگرود را سرشار از پتانسیل های طبیعی و اجتماعی و با مردمانی متدین و سختکوش دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت های نهفته شهرستان و همراهی همه مردم و مسئولان در جهت پیشرفت این شهرستان گام برداریم.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه به همکاری و همیاری همه مردم و مسئولان برای پیشبرد برنامه‌ها در شهرستان نیازمندیم، خاطرنشان کرد: با همکاری و همیاری باید خدماتی در خور شأن مردم خوب لنگرود را ارائه کنیم.

شفقی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی و تاکید بر لزوم کاهش هزینه ها و حذف تشریفات اضافی گفت: از همه عزیزان می‌خواهم از نصب هرگونه پرده و بنر در سطح شهر برای تبریک انتصاب بنده خود داری کرده و هزینه این کار را صرف امور خیریه کنند.

وی با اشاره به توصیه های حضرت علی (ع)به مالک اشتر و لزوم مطالعه نهج البلاغه توسط مدیران گفت: باید در شرایط کنونی تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا از دغدغه های مردم کاسته و با حذف تشریفات اضافی در بین اقشار مردم حاضر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز