خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد:

کمبود قیر برای آسفالت جاده های استان/۴۶ کیلومتر از راه‌های استان بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۳۲

مدیرکل راهداری گیلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۶ کیلومتر از راه‌های استان را با ۱۷ میلیارد ریال هزینه بهسازی و روکش گرم شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ محمدرضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: با توجه کمبود قیر از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۶ کیلومتر از راه‌های استان را با ۱۷ میلیارد ریال هزینه بهسازی و روکش گرم شده است.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی شبکه راه‌های گیلان و شرایط اقلیمی استان افزود: رطوبت بالا، بارش‌های مستمر سالانه و گردشگرپذیر بودن گیلان به دلیل تردد بی وقفه خودرو در جاده‌های عملیات نگهداری راه‌ها و تاسیسات جانبی در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نازک کار اضافه کرد: عملیات درزگیری ۷۴ کیلومتر از جاده‌های اصلی و شریانی استان در جاده‌های رشت – چابکسر محدوده لولمان به آستانه، رشت – قزوین محدوده پل شاهرود – سه راه بابائیان و رشت – فومن با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان هدف از عملیات درزگیری این جاده‌ها را افزایش عمر آسفالت راهها، پیشگیری از نفوذ آب به لایه‌های آن و بسترسازی برای اجرای روکش آسفالت جدید در صورت تامین قیر و اعتبار اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز