خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندانهای گیلان عنوان کرد؛

باورها و اعتقادات مذهبی مهم‌ترین عامل حفاظت کننده در پیشگیری از ارتکاب جر م

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۰۵

سید حمید حسینی در بازدید دوره ای از کانون اصلاح و تربیت و زندان زنان گفت : باورها و اعتقادات مذهبی به‌عنوان مهم‌ترین عامل حفاظت کننده در پیشگیری از ارتکاب جر م است.

به گزارش ایلنا از رشت،سید حمید حسینی مدیر کل زندان‌های گیلان در بازدیدهای دوره ای و فصلی خود از زندانهای استان از مجموعه کانون اصلاح و تربیت استان و زندان زنان رشت بازدید و از نزدیک به بررسی اقدامات و فعالیتهای این مرکز پرداخت.

مدیرکل زندانهای گیلان در بازدید خود از این مجموعه گفت : زندانیان کانون و نسوان ویژ گی‌های منحصر بفردی  دارند  و از آسیب پذیرترین گروه‌های اجتماعی هستند و نگرش منفی جامعه نسبت به تحمل کیفر   مددجویان  نسوان و کانون اصلاح و تربیت  از مهمترین مشکلات این گروه از زندانیان می باشد براین اساس علاوه  بر برنامه ریزی برای حرفه آموزی و اشتغال آنان، مشاوره با خانواده به منظور پذیرش  این دسته از زندانیان در خانوادها بعد از آزادی،  از اولویت های  ما است.

سید حمید حسینی  اجرای برنامه های اصلاحی ، تربیتی درایام حبس که متناسب با ظرفیت های زندانیان و با مشارکت آنان انجام می گیرد را عامل موثر درتوانمند سازی زندانیان عنوان کرد و گفت : تقویت باورها و رفتارهای اسلامی درایام حبس که ازطریق برگزاری کلاس های عقیدتی اجرا می گردند در جلوگیری از بازگشت زندانیان  به زندان  موثر است و  باورها و اعتقادات دینی  مهم‌ترین عامل محفاظت کننده در پیشگیری از ارتکاب جر م است.

 مدیرکل زندانهای استان گیلان  در ادامه  بازدید از  بندهای کانون و نسوان   با یکایک مددجویان دیدار  و از وضعیت جرائم ارتکابی و پرونده قضایی مطلع و ضمن استماع مسائل و مشکلات قضایی آنان   دستورات لازم را صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز