خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری گیلان:

اطلاع‌رسانی خدمات دولت موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۳۰

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خدمات دولت موجب افزایش اعتماد عمومی و نشاط اجتماعی می‌شود، گفت: بهترین الگوهای مدیران سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر است که فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی را رقم زدند.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در نشست شورای معاونین استانداری با گرامیداشت پیشاپیش یاد و خاطره شهیدان بزرگ دولت رجایی و باهنر بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، نماد ماندگاری از وحدت میان ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی را رقم زد که همواره الگوی مدیران قرار گرفته است.
 
سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد: اطلاع رسانی اقدام های صورت گرفته به مردم، موجب اطمینان خاطر،نشاط اجتماعی و گرایش عموم مردم به دولت می شود.
 
وی اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط میان مسئولان با مردم است.
 
زارع بر ضرورت ارزیابی عملکرد ادارات و ارائه گزارش خدمات دولت تدبیر  امید که همانا دستاورد نظام است تأکید کرد و گفت: نظارت مردم بر عملکرد دولت از جمله حقوق آنان است که دولتمردان باید به آن توجه داشته باشند.
 
در این نشست یوسف گلشن به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت معرفی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز