خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر رشت خبر داد:

جلسه علنی شورا برگزار نمی‌شود/ تجلیل از تلاش‌های اصحاب رسانه همزمان با روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۱۵۵

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه یکصد و دومین جلسه شورای شهر رشت امروز برگزار نمی‌شود، گفت: این جلسه به علت عدم حضور تعدادی از اعضای شورا که در مرخصی هستند تشکیل نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه جلسه هیات رئیسه شورا امروز به ریاست نائب ریس شورا برگزار شده، گفت: جلسه هیات رئیسه شورا که متشکل از ۶ نفر است با حضور رضا رسولی، محمدحسن علیپور و شیرزاد تشکیل شد و مصوب شد که جلسه فوق العاده شورای شهر رشت روز چهارشنبه ساعت ۱۷ در صحن علنی شورا برای بررسی طرح و لوایح و اعلام وصول ها برگزار شد.

وی به عدم تشکیل جلسه هفته گذشته شورا اشاره کرد و گفت: جلسه هفته گذشته شورای شهر رشت نیز به علت بازدید اعضای شورا از قطار شهری مشهد برگزار نشد.
 
سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه در آستانه روز خبرنگار هستیم، گفت: روز خبرنگار روز تجلیل از مقام و منزلت خبرنگاران است و روز نشست خبری نیست و نباید مسئولان این روز را روز گزارش عملکرد خود قرار بدهند.
 
شیرزاد ادامه داد: شورا و شهرداری رشت به همین منظور با همکاری هم در روز شنبه طی مراسمی از تلاش‌های شبانه روزی اصحاب رسانه و قلم تجلیل خواهند کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز