خبرگزاری کار ایران

در جلسه هماهنگی توسعه دولت الکترونیک استان مطرح شد؛

تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان بر لزوم تشکیل کارگروه شهر هوشمند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۱۵۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان در زمینه فناوری اطلاعات جزء رتبه‌های نخست کشور است خاطرنشان کرد: بایستی کارگروه رفع موانع شهر هوشمند را تشکیل دهیم و مشکلات موجود را با کمک هم برطرف کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت،  کیمیا تنهایی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان گیلان در رشت با بیان اینکه در دنیای امروز استفاده از فناوری اطلاعات عاملی در سنجش پیشرفت کشورها محسوب می‌شود،تصریح کرد: لازم است تا در جهت توسعه همه جانبه کشور و حرکت در مسیر پیشرفت ،بهره گیری از خدمات الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه استان بدون گسترش فناوری اطلاعات امکان‌پذیر نیست گفت: با تعاملات فرابخشی و در سایه هم افزایی راهکارها و پیشنهادهای ارائه شده در رابطه با گسترش خدمات الکترونیکی را با جدیت تمام بررسی می‌کنیم.

تنهایی با اشاره به لزوم گسترش استارتاپ‌ها در گیلان تصریح کرد: تشکیل جلسات مستمر شورای هماهنگی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان در تعالی استان اثرگذار خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان در زمینه فناوری اطلاعات جزو استان های پیشرو و فعال کشور است،خاطرنشان کرد: بایستی کارگروه رفع موانع شهر هوشمند را تشکیل دهیم و مشکلات موجود را با کمک هم برطرف کنیم.

وی با درخواست از اعضای شورا برای ارائه راهکار در رابطه با بهبود خدمات الکترونیک در گیلان بیان کرد: صاحبان اندیشه و فعالان حوزه فناوری اطلاعات راهکارهای خود را به استانداری ارائه دهند تا قدمی مثبت در مسیر توسعه استان گیلان برداشته شود.

تنهایی به برگزاری نمایشگاه الکامپ اشاره و اظهار داشت : در صورت وجود شرایط لازم، نمایشگاه الکامپ را به‌طور مستقل برگزار می‌کنیم و در غیر این‌صورت در فضایی مستقل نمایشگاه پژوهش و الکامپ به‌طور مشترک در استان گیلان برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر اینکه نباید همه امور را به وزارتخانه‌ها بسپاریم ،عنوان کرد: پیشرفت و توسعه گیلان نیازمند همت بیشتر مسئولان استان است و بایستی بدانیم گاهی انجام دادن کارهای کوچک و تدریجی، نتایج بزرگی در پی دارد و همین رویکرد پیشرفت چشمگیرتری را برای گیلان به همراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز