خبرگزاری کار ایران

ممیزی استانداردهای مدیریتی شرکت گاز استان گیلان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۶۵

مدیر عامل گاز گیلان گفت: ممیزی استانداردهای مدیریتی شرکت گاز استان گیلان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، شرکت گاز استان گیلان در روزهای 12 لغایت 14 مرداد ماه به مدت سه روز در زمینه استانداردهای مدیریتی 9000، 10002 و 10004، 14001، 18001، 10015 و 50001 مورد بررسی و ممیزی قرار می گیرد.

 حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه افتتاحیه ممیزی استانداردهای مدیریتی شرکت اظهار داشت: امیدواریم تا در این ممیزی شاهد نتایج خوب در راستای یادگیری بیشتر برای اصلاح فرآیند ها و بهبود عملکرد باشیم.

وی اظهار داشت: گاز گیلان در زمینه های کیفی روند رو به رشدی داشته و امید است با تقویت نقاط قابل بهبود، با گام نهادن در این مسیر روز به روز در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب حداکثری رضایتمندی مشترکین گرامی گام های بلندی برداریم.

در ادامه امانی مسئول تیم ممیزی استانداردهای مدیریتی با اشاره به سابقه ممیزی های صورت گرفته در شرکت گاز گفت: با توجه به گستردگی شرکت گاز فرآیند ممیزی از روز شنبه شروع شد و امروز همزمان با جلسه افتتاحیه، ممیزی واحدهای ستادی انجام می شود.

وی بیان نمود: هدف از ممیزی شناسایی اقدامات رو به رشد سازمان بوده و باید نوآوری ها و اطلاعات جدید در زمینه های مختلف را به اشتراک بگذاریم.

امانی انتقال تجربیات موفق را یکی از اهداف مهم ممیزی برشمرد و گفت: با توجه به تغییرات استانداردها، بررسی و جاری سازی تغییرات را مورد پایش قرار خواهند داد.

لازم به توضیح است که شرکت گاز استان گیلان از سال 1382 موفق به دریافت استانداردهای مدیریت یکپارچه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز