خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۰۰ تن از اساتید و نخبگان انجام شد؛

نشست اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با آیت الله رودباری

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۸۰

اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با آیت الله سید مجتبی رودباری دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای برگزاری دهمین دوره برگزاری ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حدود 100 تن از اساتید و نخبگان دانشگاه با آیت الله سیدمجتبی رودباری عالم برجسته گیلانی  دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، آیت الله رودباری ضمن آرزو برای تداوم جلسات، با بیان اینکه قرآن کلام خداست که به اخلاق توجه ویژه دارد، گفت: اخلاق در مسیر اجتماعی یکی از موارد حایز اهمیت است به طوری که اگر اخلاق نباشد خسران ایجاد می شود.

این عالم گیلانی، ایمان و تقوی را پشتوانه محکمی برای انجام امورات دانست که مسئولان نباید از آن غفلت کنند.

وی افزود: اخلاق معلول اختیار و اراده است و این مهم که نتایج آن به دیگران می رسد، ارزشمند است. اگر مردم تقوی و اخلاق داشته باشند از بذل توجه خداوند بهره مند می شوند.

آیت الله رودباری با اذعان به این که مدیران باید اخلاق مدار، اهل گذشت و با ایمان باشند، خاطرنشان کرد: پزشکان برای ارتقای کشور و سربلندی کشور زحمات زیادی  متحمل می شوند.

وی توجه به دیگران و محبت به همنوع را باعث توسعه فردی انسان ها عنوان کرد و  با تاکید به ولایت مداری،  خواستار اجرای فرامین الهی در ساختارهای اجرایی جامعه شد.

گفتنی است، دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشگی گیلان با حضور اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از پنجم تا نهم مردادماه جاری در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز