خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ماسال مطرح شد؛

تاکید فرماندار ماسال بر ارائه منظم گزارش عملکرد پدافند غیر عامل از سوی ادارات

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۷۹۶

فرماندار ماسال بر لزوم ارائه گزارش منظم اقدامات دستگاه های اجرایی در زمینه پدافند غیر عامل تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال،  محمد جواد عامر امروز در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان ماسال با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر رعایت اصول پدافند غیر عامل از سوی دستگاه های اجرایی، افزود: با توجه اهمیت موضوع و پیگیری دولت، گزارش اقدامات هر دستگاه به طور دقیق و منظم از طریق سامانه مربوطه رصد خواهد شد و با دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کنند برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همین سیل اخیر شاهد بودیم در برخی از نقاط عدم رعایت اصول پدافند غیر عامل چه خسارات سهمگینی را به کشور وارد نمود، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های شهرستان موظف هستند به طور منظم نسبت به برگزاری کارگروه مربوط به خود اقدام و گزارش اقدامات صورت پذیرفته را به صورت ماهانه به فرمانداری اعلام کند.

فرماندار ماسال با اشاره به درپیش بودن عید قربان و ایام محرم، اظهار داشت: ادارات دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان باید به دقت در بحث کشتار دام و توزیع غذاهای نذری نظارت داشته باشند تا خدای نکرده دشمن از این طریق نتواند آسیبی را به شهروندان وارد کند.

عامر همچنین با تاکید بر برخورد قاطع دامپزشکی با کشتار غیر مجاز دام و عرضه گوشت غیر مجاز در مناطق ییلاقی، گفت: باید با کسانی که برای سلامت مردم ارزشی قائل نیستند با قاطعیت برخورد شود تا شاهد تکرار این رفتار از سوی آنان نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز