خبرگزاری کار ایران

مصباح خبر داد:

چهره‌های ماندگار صنعت مد به گیلان می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۷۰۳

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد گیلان اعلام کرد: اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس، اواخر شهریورماه امسال با حضور چهره‌های ماندگار عرصه مدیریت و صنعت مد کشور در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر مصباح گفت: اجلاس یادشده در راستای پیام امسال مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و به منظور تحقق اهداف مندرج در قانون ساماندهی مد و لباس کشور، ترویج الگوهای ایرانی – اسلامی، هدایت بازار تولید و عرضه پوشاک داخلی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس در راستای حمایت از تولید ملی و ارائه راهکارهایی برای رونق تولید طرح‌ریزی شده است.

مصباح، محورهای اجلاس یادشده را نقش صنعت مد و پوشاک در توسعه پایدار، مدیریت راهبردی اشتغال، شناخت راهکارهای موثر اشتغال برای تحقق اقتصاد مقاومتی، آموزش رفتارهای مطلوب برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، کارآفرینی و عملکرد کارآفرین برای آموزش و ترویج، ارزیابی و کارشناسی، آشنایی با راهکارهای افزایش فروش و متقاعدسازی مشتری با هدف تعامل و آشنایی شرکت‌های فعال، برندهای ملی کارخانه‌داران در حوزه مد و لباس با طراحان و مزون‌داران عنوان کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: با توجه به اهمیت روزافزون مد و تأثیر بسیار زیاد آن بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین اهتمام به عناصر مثبت و منفی مدگرایی، باید به تولید نوگرایی و زایش مداوم فرهنگی آن اندیشید.

استان گیلان، برگزاری نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر با عنوان مد و لباس ایرانی - اسلامی در اسفندماه سال گذشته را در کارنامه دارد.

اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس، ٢٣ شهریورماه ٩٨ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز