خبرگزاری کار ایران

علیرضا وهابی خبر داد:

صعود نماینده گیلان به مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۱۸۰

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: تیم فوتبال ساحلی امید شاهین خزر رودسر نماینده گیلان در لیگ برتر کشور موفق به صعود به مرحله دوم این مسابقات شد.

به گزارش ایلنا از رودسر، مسئول روابط‌عمومی هیات فوتبال استان گیلان اظهار داشت: تیم فوتبال ساحلی امید شاهین خزر رودسر با کسب عنوان نخست گروه دوم این رقابت ها به مرحله دوم این مسابقات صعود کرد.

علیرضا وهابی بیان کرد: در رقابت های گروه دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور به میزبانی ساری تیم شاهین خزر رودسر با پیروزی برابر تیم های فدک ارومیه، شهروند فرح آباد و شهریار ساری و با کسب هشت امتیاز به‌ عنوان تیم نخست به مرحله دوم این رقابت ها صعود کرد.
 
وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی امید شاهین خزر رودسر تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر کشور، با اقتدار توانست حریفان خود را شکست دهد و به جمع ۱۰ تیم برتر این مسابقات راه یابد.
 
وی افزود: مرحله اول لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی کشور در پنج گروه به صورت متمرکز برگزار شد و در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور صعود کردند.
 
وهابی اضافه کرد: مرحله دوم این رقابت‌ ها نیز با حضور ۱۰ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی کشور راه می یابند.
 
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: تیم های راه ‌یافته به مرحله نیمه نهایی نیز در یک گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور مشخص شود که امیدواریم تیم فوتبال ساحلی امید شاهین خزر رودسر نماینده گیلان مقام شایسته ای را کسب کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز