خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد:

می خواهیم با توسعه زیرساختهای ورزشی به استاندارد کشوری برسیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۷۵۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: با توجه به اعتبارات محدود تمام کوشش مان در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و رسیدن به استاندارد سرانه کشوری خواهد بود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مریم بخشی در دیدار با فرماندار شهرستان لاهیجان به ارزان و آسان سازی ورزش در استان و نیز گسترش ورزش همگانی در روستاها اشاره کرد و گفت : تجهیز خانه های ورزش روستایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از محوری ترین کارهای ما برای نزدیک شدن به سرانه فضاهای ورزشی خواهد بود.

مریم بخشی با بیان اینکه وقتی پروژه ها ملی و اعتبارات ملی است قول دادن سخت است ولی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا پایان سال 98 این پروژه به پایان برسد .
 
وی در خصوص استخر مهر هم خاطرنشان کرد ، همه می‌خواهیم به ورزش گیلان کمک کنیم اما باید در نظر داشته باشیم که درآمد ورزش گیلان ماهیانه 120 میلیون تومان است و دو همایش پیاده روی 140 میلیون تومان هزینه می برد.
 
وی به تنگناهای ورزش اشاره کرد و گفت : وقتی مکانی را به رایگان از مزایده خارج میکنیم و بابت آن وجه دریافت می شود اگر شکایت شود مدیرکل ورزش باید جریمه را بپردازد.
 
بخشی گفت : اولین سالی است که شرکت در مزایده به صورت سامانه ای شده است و هیات های ورزشی شانس بالایی برای شرکت در مزایده دارند.
 
وی با یادآوری این نکته که خرج ورزش از درآمد سالن ها خیلی بالاتر است، تصریح کرد: استخر مهر دویست میلیون اعتبار برای تعمیرات سقف در نظر گرفته شد، که بعد از اتمام کار پیمانکار گفت: کف استخر دارای اشکالات فنی است و ما بدون قرارداد 300 میلیون برای تعمیر کف سالن با ایشان تعهدی کردیم که این تعمیر هم به پایان رسید و تا چند روز آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز