خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان :

رسانه‌های محتوا محور ماندگار خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۳۲۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در حوزه مطبوعات و رسانه به پالایش محتوایی معتقد هستم، گفت: اگر رسانه‌ها محتوامحور عمل کنند ماندگار خواهند شد و در غیر این‌صورت مدت کوتاهی می‌آیند و می‌روند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در جلسه هماهنگی برگزاری نوزدهمین مراسم استانی گرامی‌داشت روز خبرنگار در گیلان که در دفتر کار وی برگزار شد، اذعان کرد: خانه مطبوعات باید به محلی برای ایجاد آرامش و رفاه اهالی خبر تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر از رسانه‌های استان فوق‌العاده راضی هستم، ابراز داشت: احساس می‌کنم رسانه‌های گیلان وظیفه خود را درست انجام می‌دهند.

فاضلی با اشاره به زمان‌بر بودن کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، افزود: حداقل ٥ تا ١٠ سال باید بگذرد تا مشخص شود کارهای انجام شده در این حوزه درست انجام شده است یا نه.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ما و اهالی رسانه عضو یک خانواده هستیم، گفت: امیدوارم با کمک هم بتوانیم مشکلات این خانواده را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مطبوعات و رسانه به پالایش محتوایی معتقد هستم، اذعان کرد: اگر رسانه‌ها محتوا محور عمل کنند ماندگار خواهند شد و در غیر این‌صورت مدت کوتاهی می‌آیند و می‌روند.

فاضلی ادامه داد: استان گیلان یک حافظه فرهنگی و تاریخی دارد که از بزرگان و گذشتگان به ما رسیده است و اهالی رسانه باید دقت کنند که این حافظه تاریخی و فرهنگی به دلیل مزایای روزمره زیر سوال نرود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان تأکید کرد: دوستان خانه مطبوعات و معاونت امور فرهنگی و رسانه باید برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی و مقوله سواد رسانه‌ای را با جدیت دنبال کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز