خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری رشت خبر داد:

بهره برداری از یادمان دکتر حشمت تا 3 ماه آینده/ برگزاری دومین جشنواره ساخت تندیس‌های چوبی

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۲۴۷

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت گفت: یادمان دکتر حشمت حداکثر ظرف سه ماه آینده آماده خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سجاد محجوب در خصوص پروژه یادمان مزار دکتر حشمت جنگلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمانی که این پروژه از منطقه ۲ شهرداری رشت به این سازمان محول شده کارها پیشرفت خوبی داشته است. هم اکنون کارگاه اجرای این پروژه تجهیز شده و با پیمانکار و مجری پروژه قرارداد بسته‌ایم که حداکثر ظرف سه ماه پروژه را تحویل دهد.

سجاد محجوب اذعان داشت: هر چند طرح این پروژه به مسابقه کشوری گذاشته شده بود و پس از انتخاب آن به وسیله سازمان میراث فرهنگی امکان تغییراتی در آن وجود نداشت اما با همکاری اداره کل میراث فرهنگی که یک نماینده تام الاختیار را معرفی کردند ما با بومی‌سازی طرح و اصلاح مواردی تلاش کردیم خواسته مردم و اعضای شورا را لحاظ کنیم.
 
وی افزود: پیمانکار عنوان کرده در صورت تامین اعتبار، پروژه تا سه ماه دیگر به پایان برسد.
 
محجوب به ساخت یادمان شهیدان گمنام در بوستان ملت و شهرک مهر نیز اشاره کرد و گفت: طرح مصوب این یادمان با محوریت ستاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان هم اکنون در بوستان ملت در حال اجرا است و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. در شهرک مهر هم کلنگ ساخت یادمان همزمان با افتتاح یادمان بوستان ملت به زمین زده می شود.
 
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت به اجرای دومین جشنواره مجسمه های چوبی در رشت اشاره کرد و بیان داشت: اگر بتوانیم مطالبات برخی از هنرمندانی که در پارک شهر تنه های خشکیده درختان را به تندیسهای زیبا در آوردند را پرداخت کنیم، دومین جشنواره ساخت تندیسهای چوبی را در رشت اجرا خواهیم کرد تا از تندیس‌هایی که تهیه می شوند، در فضای شهری بهره ببریم.
 
وی تاکید کرد: تنها درخواستی که در این زمینه اکنون می توانم مطرح کنم این است که شهرداری یک نظام پرداخت مشخص را برای ما در اجرای چنین برنامه هایی تبیین کند تا ما بتوانیم برخی از پروژه های فرهنگی را برای شهر رشت به اجرا در آوریم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز