خبرگزاری کار ایران

مدیریت ارتباطات شهرداری رشت خبر داد:

برگزاری هفتگی میز خدمت شهرداری در نمازجمعه رشت

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۸۵

مدیریت ارتباطات و امور ارتباطات بین الملل شهرداری رشت گفت: در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان میز خدمت جمعه هر هفته همزمان با برگزاری نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست  مدیریت ارتباطات و امور ارتباطات بین الملل شهرداری رشت در جلسه هم اندیشی با مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمان تابعه شهرداری با اشاره به اهمیت سرعت انتقال خبر اظهار داشت: یکی از اصولی که روابط عمومی ها باید همواره رعایت کنند حضور به موقع و نظم در امور است.

وی به اهمیت نقش روابط عمومی ها در سازمان اشاره کرد گفت: روابط عمومی ها باید در افزایش اعتماد عمومی برنامه ریزی داشته باشند در مقطعی اعتماد به مجموعه مدیریت شهری کاهش یافته بود که باید با برنامه ریزی اصولی و اطلاع رسانی به موقع زمینه های افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنیم.

وی حوزه رسانه را از مهمترین بخش های حوزه ارتباطات برشمرد و ادامه داد: هدف از چنین نشستی، ایجاد پرتالی پویا برابر با خبرگزاری قدرتمند است و روابط عمومی مناطق و سازمانها باید تولیدات چنین پرتالی را برعهده بگیرند.

قانع، روابط عمومی ها را به مثابه خانواده ای بزرگ دانست و خاطر نشان‌ کرد: اگر خارج از این چهارچوب عمل شود هیچ کاری در این حوزه به درستی صورت نمی گیرد از این رو همه سازمان ها و مناطق باید با پسوند شهرداری رشت فعالیت کنند.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: حاج محمدی دستور داده در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان میز خدمت جمعه هر هفته همزمان با برگزاری نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز