خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رودبار تشریح کرد:

دستگیری باند اراذل و اوباش در رودبار / ایجاد وحشت با سلاح گرم در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۰۶

اراذل و اوباش شهر لوشان که با ایجاد مزاحمت و درگیری باعث رعب و وحشت عمومی در بین شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی فرمانده انتظامی این شهرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برابر گزارش دریافتی مبنی بر اینکه شخصی با اقدامات هنجارشکنانه از قبیل ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، راهبندان، نزاع دسته جمعی، تخریب اموال دولتی و اخلال در نظم عمومی اقدام به ایجاد رعب و وحشت در شهر منجیل و لوشان می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با اعزام به محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم وارد شدند، افزود: ماموران متهم ۲۳ ساله را به همراه ۲ همدست ۲۰ و ۲۳ ساله که جزء افراد اراذل و اوباش شهر‌های منجیل و لوشان بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رودبار اظهار داشت: متهم اصلی که از اراذل و اوباش سابقه‌دار شهرستان و دارای پرونده قضایی است، با صدور قرار مناسب از سوی مراجع قضایی به همراه همدستانش روانه زندان شدند.

سرهنگ فیضی با اشاره به اینکه متهمان ضمن ارتکاب به اعمال مجرمانه، با انتشار تصاویرشان با سلاح گرم در فضای مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌شدند که این اقدام پلیس رضایت‌مندی و قدردانی مردم ولایتمدار رودبار را به دنبال داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز