خبرگزاری کار ایران

تاکید فرماندار ماسال بر بهبود فضا و ارتقای امکانات مراکز کانون پرورش فکری ماسال و شاندرمن

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۳۹۵

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات و بهبود فضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال و شاندرمن، گفت: فعالیت کانون پرورش فکری می‌تواند مجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمدجواد عامر در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزنده مراکز کانون در ماسال و شاندرمن، اظهار داشت: در شرایط سخت و مشکلات مالی، کشاندن و جذب کودکان به مراکز کانون پرورش فکری هنری است که مختص همکاران شما در کانون پرورش فکری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های خود در کانون پرورش فکری در دوران کودکی و نوجوان و تاثیرگذاری آن در زندگی شخصی خود، گفت: امروز نیازمند آن هستیم نگاه ویژه ای به مقوله های فرهنگی داشته باشیم.

فرماندار ماسال ادامه داد: کانون های پرورش فکری باید برای کودکان جذاب و شادی آفرین باشند تا در کنار این جذابیت کتاب را به کودکان و نوجوانان عرضه کنند و آنان را با کتاب مانوس کند.

عامر با بیان اینکه کار کانون تخصصی و بسیار حساس و تاثیرگذار است، افزود: تاثیرگذاری کانون پرورش فکری در شرایطی بر شخصیت کودکان و نوجوانان انجام می شود که آنها شکل گیری شاکله شخصیت‌شان هستند.

وی با اشاره به نقش موثر کانون در کاهش دغدغه های فرهنگی خانواده ها، تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی کانون می تواند منجر به کاهش آسیب های اجتماعی جامعه را در حوزه های مختلف شود.

بهسازی ساختمان و تجهیزات مراکز ، تجهیز کتابخانه و راهکارهای توسعه فعالیت های مراکز ماسال و شاندرمن از جمله مباحثی بود که در دیدار اسفندیار ضیاء مدیر کل کانون پرورش فکری با محمد جواد عامر فرماندار ماسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این راستا اتخاذ شد.

بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال و شاندرمن، شرکت در شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و دیدار مردمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان با مراجعین مراکز ماسال و شاندرمن از جمله دیگر برنامه های سفر ضیاء به شهرستان ماسال بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز