خبرگزاری کار ایران

با حضور در بیمارستان صورت گرفت؛

عیادت مشاوران استاندار گیلان از شاعر و نویسنده پیشکسوت اهل تسنن

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۰۴۲

مشاوران استاندار گیلان از شاعر پیشکسوت اهل تسنن و نویسنده کتاب تالشنامه عیادت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین جمال یاری مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات و حمیدرضا امام پناهی مشاور استاندار در امور ایثارگران و حسین خوشحال دبیر هسته گزینش استانداری گیلان با حضور در یکی از بیمارستان های رشت از سیدنهضت حسینی نژاد از بزرگان اهل سنت گیلان و خالق کتاب تالشنامه عیادت و دلجویی کردند و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفتند.

در این دیدار مشاوران استاندار ضمن ابلاغ سلام زارع سرپرست استانداری گیلان به این شاعر و نویسنده پیشکسوت، بهبودی و سلامتی وی را از خداوند متعال خواستار شدند.

سیدنهضت حسینی نژاد متولد ۱۳۰۳ و از بازنشستگان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است و علاوه بر اینکه از چهره های برجسته فرهنگی و هنری در زمینه شاعری و نویسندگی محسوب می‌شود، نقش بسیار توانگری در توسعه وحدت و ایجاد الفت و همدلی میان اهل تشیع و تسنن منطقه ایفا می‌کند.

کتاب تالشنامه با موضوع گذری بر تاریخ تالش و رضوانشهر، حاصل نیم قرن تلاش، تحقیق و مطالعه و اثری ارزشمند از سید نهضت حسینی نژاد نویسنده اهل تسنن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز