خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

مشعل گاز در 10 روستای رودبار برافروخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۳۳۲

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در هفته دولت 98 عملیات گازرسانی به 10 روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان رودبار به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از رودبار،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از بهره مندی 10 روستای قوشه لانه،گردویشه، گلنگش، طالکوه، پس طالکوه، سیبن، اسپهبدان، شاه شهیدان، چارمان، کهنه وانسرا در شهرستان رودبار با جمعیتی بالغ بر 700 خانوار در هفته دولت امسال خبرداد.

اکبر اظهار داشت: با بهره مندی این روستاهای کوهستانی از نعمت گاز طبیعی درصد بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان رودبار از 84 درصد به حدود 90 درصد افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: برای گازرسانی به این روستاها  بالغ بر 54 کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام شده و بیش از 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در پایان با اشاره به تأثیرات شگرف پروژه بند «ق» در زمینه گازرسانی به روستاهای استان بویژه روستاهای شهرستان رودبار گفت: تا پیش از شروع پروژه بند «ق» 33 روستا (23درصد خانوارهای روستایی) در رودبار  برخوردار از گاز طبیعی بودند ولی هم اکنون پس از گذشت 5 سال این میزان در هفته دولت 98 به 127روستا و بهره مندی 90 درصدی خواهد رسید.

لازم به ذکر است عملیات گازرسانی به 7 روستای دیگر این شهرستان نیز در دست اجرا قرار دارد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز