خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی گیلان:

باید در برخورد با پدیده دستفروشی ظرافت به خرج داد/ برای ساماندهی کودکان کار نیازمند کمک همه مسئولان هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۷۵

مدیرکل بهزیستی گیلان دستفروشی را یکی از معضلات و آسیب‌های امروزی جامعه عنوان کرد و گفت: باید نهایت ظرافت را در برخورد با پدیده دستفروشی به خرج داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان در نشست مشترک با اعضای شورای شهر رشت اظهار داشت: مسائل و موضوعات بهزیستی گیلان متعدد است و ما به تنهایی قادر به حل آنها نیستیم بلکه با هم‌افزایی نیروها و امکانات همه باید تلاش کنند تا این مسائل یک به یک مورد بحث و بررسی قرار گرفته و حل شوند.
 
وی به تجربه موفق شهرهای بزرگ جهان که دارای مدیریت یکپارچه هستند اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهرهای ما در ایران فاقد مدیریت یکپارچه هستند و شهرداری‌ها متولی همه مسائل و موضوعات شهر نیستند.
 
نحوی‌نژاد سپس وجود اورژانس اجتماعی در بهزیستی گیلان را فرصتی مطلوب برای ایجاد همکاری‌ها و تعاملات بین دستگاه‌های مختلف عنوان کرد و اذعان داشت: باید از این پتانسیل موجود حوزه خدمات شهری و مسائل اجتماعی به خوبی استفاده شود.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بهزیستی گیلان ۴۶ هزار معلول را زیر پوشش دارد، گفت: بیش از ۱۸ هزار خانوار بی سرپرست در شهر رشت و همچنین بیش از شش هزار خانوار از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.
 
 نحوی نژاد افزود: در شهر رشت ۲۳ کمپ داریم که معتادان را پذیرش و بازپروری می کنند، تاکید کرد باید برای دوران بازگشت این معتادان برنامه ریزی گردد تا دوباره به اعتیاد بر نگردند.
 
وی ساماندهی کودکان کار، کودکان خیابانی و متکدیان را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: در این زمینه ما دست کمک به سوی همه مسوولان دستگاه های اجرایی دراز می کنیم.
 
مدیرکل بهزیستی استان گیلان دستفروشی را یکی از معضلات و آسیب‌های امروزی جامعه ما عنوان کرد و ادامه داد: هرچند درگیری گاهی اوقات اجتناب ناپذیر می‌شود اما باید نهایت ظرافت را در برخورد با پدیده دستفروشی به خرج داد تا خدای ناکرده مسائل اجتماعی دیگر و تبعات سوء ایجاد نکند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز