خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت در دیدار با کارکنان بهزیستی :

بهزیستی نسبت به پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه محور باشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۳۵۴

فرماندار شهرستان شفت در دیدار با کارکنان بهزیستی گفت: بهزیستی نسبت به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه محور باشد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت همزمان با روز بهزیستی با کارکنان این مجموعه در شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

فرماندار شهرستان شفت در این نشست صمیمی که در دفتر کار وی برگزار شد ، روز بهزیستی را فرصتی مغتنم برای بیان گزارش عملکرد و قدردانی از تلاش‌های کارکنان خدوم این مجموعه در شهرستان برشمرد و افزود: همه مشاغل سختی‌های خاص خود را دارند اما با توجه به جامعه هدف بهزیستی فعالیت در آن نیازمند صبر و آرامش بیشتری نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر است .

وی با بیان اینکه جوامع در حال عبور از مرحله سنتی و وارد شدن به سبک جدیدی از زندگی هستند و همین موضوع سبب بوجود آمدن آسیب‌های اجتماعی جدید و تشدید آسیب‌های سنتی می‌شود، افزود: ماموریت‌های بهزیستی نیز امروز گسترده تر از سال های گذشته است و مدیران این مجموعه باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه آموزش و افزایش سطح آگاهی های جامعه سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود افزود : بهزیستی باید نسبت به پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه محور باشد .
 
نماینده عالی دولت در شفت یکی از دلایل مهم تولد افراد کم توان جسمی و ذهنی را عدم آگاهی خانواده ها برشمرد و افزود : آموزش و فرهنگ سازی در جامعه به کاهش آمار معلولان کمک شایانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی شفت کمترین گزارش های منفی را در بین ادارات خدماتی شهرستان دارد افزود : استمرار در ارایه خدمات، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی باید همواره مورد تاکید قرار گیرد.
 
گفتنی است پیش از سخنان فرماندار شهرستان شفت کارکنان بهزیستی به بیان دیدگاه و مطالبات خود پرداختند و مدیر این مجموعه نیز گزارش عملکرد این مجموعه در شهرستان را ارایه داد .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز