خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان های گیلان تاکید کرد:

ضرورت نگاه ارزشی به مددکاری

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۷۸۵

مدیرکل زندان‌های گیلان گفت: مددکاری یک رسالت ارزشی است و صرفا نباید به آن به عنوان یک کار اداری نگریسته شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمید حسینی در نشست فصلی مددکاران گفت: کار مددکاری به این دلیل مهم است که زندانیان و خانواده های آنان با آسیب های متعددی مواجه هستند و مشکلات زیادی دارند که حل بسیاری از آنان از عهده مددکاران اجتماعی خارج است.

وی، رسالت مددکاری را بعنوان یک کار ارزشی عنوان کرد و افزود: به مددکاری نباید به عنوان یک کار اداری نگریسته شود و باید نگاه ارزشی به این خدمت داشته باشیم.

وی کاهش جمعیت کیفری را مهمترین اولویت سازمانی برشمرد و گفت: مددکاران از طریق پیگیری قضایی پرونده زندانیان می‌توانند مهمترین نقش را در اجرایی کردن این سیاست ایفا کنند و از طریق رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان محکوم مالی، مهریه و فرهنگ سازی مجازات حبس الکترونیکی در زندانیان می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

حسینی، به اجرای حبس الکترونیکی برای اولین بار در استان اشاره و خاطرنشان کرد: جلسه آموزشی برای مددکاران و مسئولین اجرای احکام برگزار و اطلاع رسانی لازم توسط مددکاران برای زندانیان صورت گیرد.

وی کمک های جذب شده از منابع گلریزان و جشن های نسیم مهر برای مساعدت به زندانیان و خانواده آنان را مهم برشمرد و بر نقش مددکاران در شناسائی و استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز