خبرگزاری کار ایران

ورزشکار گیلانی عازم مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۸۴

سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی عازم مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور، با ۹ ورزشکار عازم مسابقات پارا وزنه برداری ۲۰۱۹ جهان در قزاقستان شد که سامان رضی از گیلان نیز جز ملی پوشان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه علی اکبر قریب شی دیگر ملی پوش ایران در دسته ۱۰۷ کیلوگرم در رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی جهان حضور می یابد.
 
وی ادامه داد: رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان، با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود که امیدواریم سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی بتواند در این دوره از مسابقات عنوان قهرمانی جهان را کسب تا سهمیه مسابقات پارا المپیک ۲۰۲۰ را تصاحب کند.
مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان که فرصتی برای کسب سهمیه رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می شود، از شنبه هفته آینده ۲۲ تیرماه آغاز و تا روز جمعه ۲۸ تیرماه در شهر نورسلطان قزاقستان ادامه خواهد یافت.
 
سامان رضی ورزشکار گیلانی که تاکنون مدال‌های طلای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، در رقابت های پاراالمپیک ۲۰۱۶ نیز پس از ورزشکارانی از کشورهای مصر، چین و مکزیک مقام چهارم را کسب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز