خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان مطرح کرد:

بخشی از واحدهای راکد رشت در تملک بانک‌ها است/ لزوم برخورد با بانک‌هایی که بنگاه داری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۳۹

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه تعدادی از واحدهای راکد شهرستان رشت در تملک بانک‌ها قرار دارد، اظهار داشت: بانک‌ها باید از حالت بنگاه‌داری خارج شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، آرش فرزام صفت، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گیلان در جلسه رفع موانع تولید شهرستان‌رشت اظهار داشت: در این جلسه بنا به این است که مشکلات کشاورزی، صنعتی و خدماتی استان بررسی شود.

وی گفت: متقاضیان مجبورند که برای رفع مشکلات خود را به مرکز استان برسانند در صورتی که لازم است کارشناسان و مسئولان در سطح شهرستان ها حاضر باشند تا به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنند.

فرزام با بیان اینکه بخش اعظم اشتغال در استان گیلان صنعت است افزود: یکی از ۵ شهر صنعتی بزرگ کشور در شهرستان رشت قرار دارد و واحدهای صنعتی توانمندی نیز در شهرستان وجود دارد.همانطور که فرماندار اشاره کرد، ۵۰۰ واحد راکد وجود دارد و باید این مراکز از حالت رکود خارج شوند.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه تعدادی از این واحد ها در تملک بانک‌ها است، اظهار داشت: بانک‌ها باید از حالت بنگاه‌داری خارج شوند.

فرزام صفت خاطرنشان کرد: کار بانک، کار پولی است و بخش تولید نیاز به تخصص خودش دارد. برای بانک‌هایی ‌که واحدهای تولیدی را در تملک خود نگه می‌دارند لازم است جریمه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز