خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سپیدرود رشت در گفت وگو با ایلنا:

می‌خواهیم روزهای خوشمان را تکرار کنیم/ اسکلت اصلی تیم را شکل داده‌ایم/ در تلاشیم چک‌های علی کریمی را پاس کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۸۷

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: می‌خواهیم روزهای خوشمان را برای هواداران تکرار کنیم.

مسعود حیدری مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت، در خصوص نخستین اقداماتش در بدو ورود اظهار داشت: ساختن دوباره ساختار باشگاه، جذب اسپانسر و منابع مالی پایدار، پرورش بازیکنان مستعد و سر و سامان دادن بدهی‌های تلمبار شده گذشته مهمترین کارهایی است که به عنوان مدیریت جدید در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود در نظر گرفته ام.

جز دو بازیکن هیچکس در سپیدرود باقی نمانده بود

وی خاطرنشان کرد: به دلیل یکساله بودن قراردادهای بازیکنان فصل گذشته و خروج اکثر بازیکنان ما با لیستی که از سرمربی تیم گرفتیم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به مذاکره با بازیکنان و عقد قرارداد با آنها کردیم تا به سپیدرود شکل و شمایل یک تیم بدهیم و همانطور که می دانید به جز یکی دو بازیکن هیچکس در سپیدرود باقی نمانده بود و این کار را در ابتدا سخت می کرد.

اسکلت اصلی تیم را شکل داده ایم

حیدری با بیان اینکه تا امروز موفق شدیم با کمک نظرمحمدی اسکلت اصلی تیم را شکل بدهیم و با سایر بازیکنان نیز به مرور مذاکره می‌کنیم تا در پایان این هفته ترکیب اصلی خود را پیدا کنیم، گفت: البته یکی دو جای خالی نگه خواهیم داشت تا اگر در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات بازیکنی مناسب بود جا برای جذب داشته باشیم.

تمدید قرارداد پویا نزهتی و میثم فردوسی

مدیرعامل سپیدرود اظهار داشت: ما تا این لحظه با پویا نزهتی و میثم فردوسی از فصل گذشته قراردادشان را تمدید کردیم و با مهیار نوری، امید سام کن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، سعید قدمی، محمد اسماعیل نظری و محمود خمیسی به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا شد. همچنین در رده زیر ۲۳ سال نیز با جواد آقایی پور، رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری نژاد و مهدی محمدپور قراردادهای بلند مدت منعقد کردیم.

می‌خواهیم روزهای خوشمان را تکرار کنیم/ اسکلت اصلی تیم را شکل داده‌ایم/ در تلاشیم چک‌های علی کریمی را پاس کنیم

می خواهیم روزهای خوشمان را تکرار کنیم

وی با تاکید بر اینکه به کار آقای نظرمحمدی اعتقاد داریم و ایشان سابقه صعود در شرایط سخت را با سپیدرود داشته اند افزود: هواداران ما بهترین خاطره تاریخ فوتبال سپیدرود را با ایشان تجربه کردند و می خواهیم بار دیگر روزهای خوش مان را تکرار کنیم.

در تلاشیم چک های علی کریمی را پاس کنیم

حیدری در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص بحث مالکیتی باشگاه سپیدرود و مطالبات علی کریمی خاطرنشان کرد:بحث مالکیت باشگاه سپیدرود به این صورت است که آقای کریمی در هفته بیستم لیگ برتر تیم را در ازای پاس‌شدن یک میلیارد تومان از چک هایش و پرداخت دو میلیارد تومان به آقای بیات واگذار کرد که با سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول و کم شدن ارزش مادی این تیم مشکلاتی در این قرارداد پیش آمده که با ورود ما قصد داریم در وهله نخست به مرور چک هایی که کریمی به خاطر سپیدرود متعهد شده بود را پاس کنیم و سپس به مسایل دیگر بپردازیم.

می خواهیم آب رفته را همین امسال به جوی بازگردانیم

وی گفت: سپیدرود روزهای حساسی را می گذارند که در این زمان ما چشم به کمک همه مسئولان سیاسی و ورزشی و اجتماعی رشت و استان دوخته ایم تا با کمک آنها و پشتیبانی هواداران خود بتوانیم همین امسال آب رفته را به جوی باز گردانیم و دوباره به سطح نخست فوتبال ایران باز گردیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود خاطرنشان کرد: خوب می‌دانیم در این راه مشکلات زیادی‌خواهیم داشت و به سوی استانداری گیلان، نمایندگان محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال دست یاری دراز می کنیم.

حیدری در پایان  با بیان اینکه ما یقین داریم سپیدرود دوباره سربلند خواهد کرد و حتی شرایط بهتر از روزهای خوب گذشته خواهد داشت، گفت: ما و هواداران بدون تردید تک‌تک کسانی را که در این شرایط سخت تنها نگذاشتند هرگز فراموش نخواهند کرد و قدردان شان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز