خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کنترل شبکه برق منطقه ای گیلان خبر داد:

مصرف برق استان گیلان به نصف تقلیل یافت

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۹۱۱

رئیس اداره کنترل شبکه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از کاهش750 مگاواتی مصرف برق خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا حسن‌زاده گفت: کاهش محسوس دما طی چند روز اخیر موجب شد تا شاهد کاهش محسوس مصرف انرژی برق از سوی مشترکین  باشیم. بارش باران و کاهش محسوس دما در استان موجب شد تا مصرف برق مشترکین محترم گیلان در پیک روز دوشنبه دهم تیرماه به  816 مگاوات و در پیک شب به 937 مگاوات برسد. این در حالی است که در روز سه شنبه چهارم تیر ماه هفته گذشته علی رغم همکاری چشمگیر صنایع و سایر مشترکین در جهت مدیریت مصرف برق ،  مصرف در پیک روز بیش از 1598مگاوات و پیک شب 1647مگاوات بوده است.

وی افزود: مقایسه مصرف برق روز گذشته  با پیک بار امسال نشان می دهد که مصرف برق در روز دوشنبه دهم تیرماه بیش از 750 مگاوات کاهش داشت. این در حالی است که طی روزهای گرم اخیر شاهد مصرف زیاد انرژی بودیم که با عدم مدیریت مصرف در صنایع و سایر مشترکین این احتمال می رفت که خیلی زود رکورد پیک بار سال گذشته که حدود 1835 مگاوات بود شکسته شود.

رئیس اداره کنترل شبکه گفت: در روزهای آتی شاهد افزایش دما و بالتبع شاهد افزایش مصرف برق خواهیم بود. از مشترکین محترم انتظار می رود تا با استفاده بهینه از انرژی برق، مصرف متعادل انرژی برق را داشته باشیم تا شاهد هیچگونه خاموشی برای مشترکین محترم نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز