خبرگزاری کار ایران

درکمیسیون بودجه شورای رشت مطرح شد؛

منفعت شورا رفاه شهروندان است/ ضرورت خرید سطل های زباله برای بهداشت شهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۹۴

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: منفعت شورا رفاه شهروندان است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت جذب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در خصوص لایحه افزایش ردیف اعتباری مربوط به خرید سطل های زباله مکانیزه اظهار داشت: سطح شهر رشت از نظر وضعیت مخازن زباله باید بازنگری شود تا مردم در خیابان‌های شهر برای زباله‌های خود دچار مشکل نشوند.

علی مقصودی معاونت خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به تاثیر قیمت دلار در طولانی شدن فرآیند تهیه سطل های زباله تصریح کرد: برای خرید ۴۵۰ سطل زباله ۳ بار مناقصه برگزار کردیم ولی با توجه به نوسانات قیمت دلار نتوانستیم در خرید سطل زباله ها به نتیجه برسیم به همین جهت درخواست افزایش ردیف اعتباری را به شورا ارائه دادیم.
 
احمد رمضانپور عضو کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی با تاکید بر لزوم خرید سطل زباله افزود: خرید این سطل زباله ها کار بزرگی است که بر روی بهداشت و سلامت و حتی سیمای شهری تاثیر مثبتی دارد.
 
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت پیاده راه، دسترسی نداشتن مسافران و همشهریان به سرویس بهداشتی در این بخش از شهر را از مشکلات مردم دانست.
 
اسماعیل حاجی پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به استفاده از سرویس بهداشتی مساجد در دوره چهارم شورا افزود: در دوره چهارم شورا هزینه زیادی بابت استفاده از سرویس بهداشتی مساجد برای شهروندان در بافت مرکزی شد ولی از آنجاییکه امکان سرویس شبانه روزی در مساجد وجود نداشت و این مساجد فقط در ساعات خاصی از شبانه روز باز هستند عملا طرح موفقی نبود.
 
وی با اشاره به حضور مردم از کل استان در استفاده پیاده راه فرهنگی شهر رشت افزود: ایجاد پیاده راه در بافت مرکزی شهر طرح خوبی بود که با نواقصی مواجه است که حضور مردم در این بخش را دچار مشکل می کند. به همین دلیل باید برای رفع مشکلات هزینه نماییم. منفعت ما رفاه مردم است و برای این رفاه باید هزینه نمود.
 
معاون خدمات شهری شهرداری با توجه به انتقاد عضو شورا نسبت به در دسترس نبودن سرویس بهداشتی در بافت مرکزی شهر تاریخی بودن این بافت را یکی از عوامل مشکل به وجود آمده دانست و افزود: برای حل این مشکل طی توافقی که با مساجد شد از سرویس های بهداشتی مساجد در این بخش از شهر برای این امر استفاده شد. همچنین سرویس های بهداشتی در زیر کوچه واقع در خیابان شریعتی، سرویس بهداشتی بازار روز واقع در خیابان سعدی مورد استفاده همشهریان میباشد.
 
علی مقصودی نبود فضای کافی در بافت مرکزی برای احداث سرویس بهداشتی را از موانع رفع مشکل دانست و از تصمیم این حوزه برای استفاده از پارکینگ ها برای رفع مشکل در آینده خبر داد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز