خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

برخى زیاده خواهى‌ها، توسعه رشت را دوسال عقب انداخت/ چوب خط شورا نزد رشتوندان پر شده

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۵۹

عضو شورای شهر رشت گفت: شوراى شهر رشت و اعضای آن قطعا در کار شهردار مداخله نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت ضمن تذکر نسبت به غیبت‌های متعدد برخی از اعضای شورا در خصوص تاخیر در برگزاری جلسات شورا اظهار داشت: از مردم و اصحاب رسانه بابت تاخیرها در جلسه عذرخواهی می‌کنم؛ این اتفاقات بسیار نگران‌ کننده است و امیدواریم همه ما یک بازنگری نسبت به اقدامات خود در مقابل وظایف و مسئولیت‌هایی که نسبت به شهروندان داریم، داشته باشیم.

رضا رسولی همچنین تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود در شهرداری رشت نیازمند همفکری و هم‌اندیشی بیشتری از سوی اعضای شورا هستیم.
رسولى افزود: شورای شهر زمان زیادی را از دست داده است. برخى ماجراجویى و زیاده خواهى‌ها، شهر رشت را دوسال با چالش مواجه کرد. چوب خط شورا نزد رشتوندان پر شده و طی دو سال آینده باید به‌اندازه چهار سال کار کنیم.
 
رسولى با اشاره به گفته شهردار اضافه کرد: شوراى رشت و اعضاء آن قطعا در کار شهردار مداخله نخواهند کرد و بنده به عنوان نایب رییس شورا از شما مى خواهم در اینصورت مورد مداخله را رسما به مردم اعلام بفرمایید و بنده نیز این کار را خواهم کرد.
 
وى با گلایه از اینکه در اولین حضور شهردار جدید در صحن شورا، جلسه به علت عدم حضور برخى اعضا از رسمیت افتاده است، گفت: امیدوارم عزیزان در تشخیص اولویت ها بهتر عمل کنند تا همگى به سوگندی که برای خدمت به مردم خورده‌ایم پایبند باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز