خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

نشت یابی 6 هزار 500 کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۲۶

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در راستای تضمین پایداری جریان گاز طبیعی 6 هزار و 500 کیلومتر از خطوط گاز استان را در بهار امسال مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای 6 هزار و 500 کیلومتر عملیات نشت یابی در استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان معادل 26 درصد خطوط گاز در استان است.

وی با بیان اینکه این عملیات در 18 شهر استان انجام پذیرفته است، اظهار داشت: بارندگی های غیرقابل پیش بینی در بهار امسال سبب کاهش سرعت عملیات نشت یابی خطوط شد ولی بحمدالله این مشکل با تلاش همکاران تلاشگر بازرسی فنی مرتفع شد.

 اکبر اظهار داشت: وظیفه شرکت گاز تامین امنیت خطوط و تضمین پایداری جریان گاز تا درب منازل مشترکین است فلذا مشترکین باید با بررسی تاسیسات و وسایل گازسوز منازل خود، از صحت و سلامت آنها  اطمینان حاصل نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه از نشت یابی 134 هزار انشعاب گاز، بیش از 11 هزار شیر و 92 ایستگاه گاز خبر داد و افزود: این شرکت برنامه زمان بندی دقیقی برای نشت یابی تدارک دیده و عملیات نشت یابی را بر طبق این برنامه و با استفاده از روش های بهینه و به روز در قالب نشت یابی آنلاین به انجام می رساند.

وی در پایان با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی، بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین عزیز تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز