خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

گاهی محدودیت باعث مدیریت هنرمندانه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۱۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه مدیریت در بحران خودش را نشان می‌دهد، اظهار کرد: گاهی محدودیت باعث می‌شود بتوان هنرمندانه مدیریت کرد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، فیروز فاضلی امروز در دیدار با فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به سابقه آشنایی خود با وی، گفت: مشخصه جالب حیدری داشتن ذهنیت برنامه‌ریزی وی است و شاید این امر به‌واسطه سابقه حضور وی در دانشگاه باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کسی که گذشته را در نظر نگیرد، حال را درک نمی‌کند و از داشتن آینده بهتر نیز محروم است، ادامه داد: برنامه‌ریزی علاوه بر اینکه علم است، هنر هم هست و باعث موفقیت مدیران در امور می‌شود.

وی افزود: مدیریت در بحران خودش را نشان می‌دهد، در غیر این‌صورت در هنگام وفور منابع هر کسی می‌تواند مدیریت کند؛ گاهی محدودیت باعث می‌شود بتوان هنرمندانه مدیریت کرد.

فاضلی با بیان اینکه مدیریت در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی یک تفاوت با جاهای دیگر دارد، تصریح کرد: در اینجا تا وقتی که فرد، دستی در قلم نبرد و یا حرفه‌ای در هنر نداشته باشد نمی‌تواند مدیریت کند چرا که آن درک همدلانه اصلاً ایجاد نمی‌شود؛ که الحمدلله آقای «شریفی» رئیس جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه ما نیز خودشان یک هنرمند هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به همدلی ایجاد شده در مدیریت خود، اظهار کرد: وقتی واقعیت‌ها گفته شود همدلی ایجاد می‌شود. «صداقت» بُرش بیشتری دارد تا اینکه بخواهیم قولی بدهیم که نتوانیم اجرایش کنیم.

آستانه‌اشرفیه محیطی علمی، فرهنگی و رسانه‌ای دارد

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان آستانه‌اشرفیه برای ما یک هویت است، گفت: شما در این شهرستان از نعمت آستان حضرت سیدجلال‌الدین اشرف(ع) - برادر گرامی امام رضا(ع) - و آرامگاه دکتر معین برخوردار هستید. علاوه بر این آستانه‌اشرفیه دارای محیطی علمی، فرهنگی و رسانه‌ای است.

فاضلی با اشاره به برگزاری مراسم چهل و هشتمین سالروز درگذشت دکتر معین با حضور دکتر صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پنجشنبه پیش‌رو، بیان کرد: الحمدلله به همت شما، ستاد برگزاری این بزرگداشت در شهرستان با نظم و اهتمام فراوان در حال پیش بردن امور است.

تشکیل بنیاد دکتر معین نیازمند مصوبه هیات دولت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مطالبات شهرستان آستانه‌اشرفیه از ما راه‌اندازی بنیاد دکتر معین بوده و هست و بنده بارها اذعان کردم که پیگیر هستم، تصریح کرد: مواردی که در اینجا تصویب شد را در شورای فرهنگ عمومی استان نیز تصویب گرفتیم و در جلسه‌ای طولانی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم نیز پیگیری شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تشکیل یک بنیاد نیازمند تصویب هیئت دولت و داشتن ردیف بودجه مجزا می‌باشد، در نهایت پیشنهاد شد که در ابتدا مؤسسه‌ای چندمنظوره با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شود تا بتواند کارهایی از جمله چاپ و نشر آثار، پژوهش، انجام فعالیت‌های هنری و... را انجام دهد تا در مراحل بعد با مصوبه هیئت دولت مجوز بنیاد بگیرد.

پیرو بخشنامه استاندار گیلان به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص سفرهای شهرستانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، امروز به‌همراه معاونین خود و هیات همراه در آستانه‌اشرفیه حضور یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز