خبرگزاری کار ایران

ولی جهانی مطرح کرد:

طرح یادمان محل شهادت میرزا کوچک خان در دست تهیه است

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۰۹۴

​معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: طرح یادمان مشهد میرزا کوچک خان در دست تهیه است.

به گزارش ایلنا از رشت، ولی جهانی گفت : تهیه طرح یادمان مشهد میرزا کوچک خان در دستورکار ویژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان قرار گرفت .

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان ادامه داد : با توجه به ارزش بالای تاریخی و معنوی محل شهادت میرزا کوچک خان جنگلی در منطقه سیاه خانی در ارتفاعات ماسال و پیگیری و مساعدت های ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبنی بر تهیه طرح یادمان مشهد میرزا ، این اداره کل به عنوان متولی تهیه و تایید طرح مذکور انتخاب شد. در این راستا قراردادی با مشاور طراحی ذیصلاح برای تهیه طرح یادمان منعقد شد.

وی افزود : خوشبختانه علیرغم وجود مشکلات اعتباری ، روند طراحی پروژه، رضایت بخش بوده ، به طوری که آلترناتیوهای متعدد تهیه شده توسط این مشاور در جلسات شورای فنی عالی اداره کل مورد بررسی قرار گرفت و منجر به نهایی شدن دو طرح شد .

جهانی همچنین ضمن اشاره به اهمیت موضوع گفت: مقرر شد در جلسه آتی شورای فنی، طرح نهایی انتخاب شده و مشاور مربوطه نسبت به تهیه نقشه های اجرایی پروژه و برآورد مالی اجرای آن ، اقدام کند .

برنامه ریزی اداره کل پس از تهیه نقشه‌های فنی پروژه و برآورد مالی آن، تلاش برای اخذ اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح و آغاز فوری پروژه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز