خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان صورت گرفت؛

فراخوان واسپاری اجرای جام باشگاه‌های کتابخوانی به مؤسسات فرهنگی و هنری

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۹۹۴

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتشار فراخوانی، مدیریت و اجرای چهارمین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی در سطح استان را به مؤسسات فرهنگی و هنری واسپاری می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در این فراخوان آمده است: با توجه به اهمیت و تأثیرگذاری فرهنگی و طیف و شمار گستردۀ مخاطبان طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان و موفقیت نمایندگان استان در سومین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سطح ملی در سال ١٣٩٧، ادارۀکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نظر دارد تا چهارمین دورۀ این جام را در سال ١٣٩٨ در سطح شهرهای استان اجرا کند.

بدین منظور ادارۀکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر آن است تا مدیریت و اجرای چهارمین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی در سطح استان را به مؤسساتی که طرح اجرایی، شیوۀ اجرا، منابع جذب مالی، و زمان‌بندی دقیق خود را، مطابق با بندهای شیوه‌نامۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی، حداکثر تا تاریخ ششم تیرماه جاری به این ادارۀکل اعلام کنند، بر اساس بررسی طرح‌ها و انتخاب مؤسسۀ واجد شرایط، واگذار کند.

لازم است که طرح اجرایی، به‌طور دقیق، بر اساس «مجموعه شیوه‌نامه‌های چهارمین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» تهیه و تنظیم شود.

گفتنی است که مؤسسات خود باید منابع مالی اجرای طرح را تأمین کنند و از عواید آن نیز خود مؤسسه برخوردار خواهد شد.

ادارۀکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در اجرای طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ناظر اجرای طرح خواهد بود و همکاری‌های لازم را برای اجرای هرچه بهتر طرح با مؤسسۀ منتخب مجری و در اختیار قرار دادن امکانات مرتبط با طرح فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز