خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

لزوم تسریع در فرآیند اجرای طرح "هزار روستا، هزار زمین ورزشی"

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۷۳۹

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم رقابتی کردن توزیع امکانات ورزشی در روستاها گفت: در صورت تسریع در فرایند اجرای "طرح هزار روستا، هزار زمین ورزشی" از سوی دهیاران، در مراحل بعد، تجهیزات و خدمات بیشتری به این زمین های ورزشی اعطا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در جلسه بررسی طرح هزار روستا، هزار زمین ورزشی (ورزشگاه) با تاکید بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر این طرح اظهار داشت: دفتر امور روستایی و شوراها استانداری با همکاری دهیاران مکان مناسبی را برای احداث زمین ورزشی مشخص کند.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان مسئول تسطیح زمین‌ها نیست، خاطر نشان کرد: دهیاران با مکان‌یابی دقیق عرصه مورد نظر را مشخص و جهت تسطیح آنها برای اماکن ورزشی اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: زمینی که با کاربری ورزشی در اختیار دهیاری‌ها قرار دارد یا برخی اراضی ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انجام صورتجلسه‌ای برای بهره برداری، با قید زمان در اختیار ورزش و جوانان جهت انجام فعالیت های ورزشی روستاییان قرار گیرد و در اجرای این رویکرد فرایند ساده قانونی و به دور از تشریفات اجرا شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح مذکور می توان از ظرفیت افراد حقیقی و خیرین که تمایل به واگذاری زمین دارند نیز بهره گرفت.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم رقابتی کردن توزیع امکانات ورزشی در روستاها گفت: در صورت تسریع فرایند اجرای طرح هزار روستا،هزار زمین ورزشی(ورزشگاه) از سوی دهیاران امکانات بهتری به صورت امانی در اختیار آنان قرار می گیرد و در مرحله بعد پس از بهره گیری مناسب از این امکانات در روستاها، بخش دیگری از تجهیزات تامین و خدمات بیشتری به این زمین های ورزشی اعطا می شود.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی متولی نسبت به تعیین تکلیف اراضی معرفی شده بر اساس موازین قانونی اقدام کنند تا روند اجرای این طرح تسریع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز