خبرگزاری کار ایران

ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۸۳۵

وززشکار گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور دعوت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان کشور، ۹ ورزشکار برتر به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت شدند که سامان رضی از گیلان نیز جز دعوت شدگان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان باید از روز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه جاری در سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور در تهران ب حضور یابد.

وی ادامه داد: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور تا روز ۱۸ تیر ماه سال جاری زیر نظر کادر فنی این تیم ادامه خواهد یافت تا ورزشکاران با آمادگی در مسابقات قهرمانی جهان حضور یابند.

وی بیان کرد: رقابت‌های پارا وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان، با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود که امیدواریم سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی بتواند در این دوره از مسابقات حضور یافته و عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

سامان رضی ورزشکار گیلانی که تاکنون مدال‌های طلای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، در رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۱۶ نیز پس از ورزشکارانی از کشورهای مصر، چین و مکزیک مقام چهارم را کسب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز