خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبر داد:

راه اندازی 30 دستگاه ترانسفورماتور جدید در فومن

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۱۱۳

فرماندار فومن گفت:10 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و احداث و اصلاح بهینه سازی شبکه های برق شهرستان در نظر گرفته شده است .

به گزارش ایلنا از فومن، محمود قاسم نژاد فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیگیری مطالبات مردمی در حوزه برق، طی بازدید مدیرعامل محترم شرکت توزیع برق استان گیلان از شهرستان فومن و ضمن بررسی مشکلات شهرستان و رایزنی درخصوص ارتقای زیرساخت‌ها و گسترش‌خدمات به مردم، مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و احداث و اصلاح بهینه سازی شبکه های برق شهرستان در نظر گرفته شد .

وی افزود: مقرر شد که حداقل 30 دستگاه ترانسفورماتور در سال جاری به اداره امور برق شهرستان تحویل شود.

قاسم نژاد خاطرنشان کرد: به موجب این بازدید طی دو هفته دیگر 6 کیلومتر و در طی سال 98 حداقل 25 کیلومتر کابل خودنگهدار و همچنین 40 اصله پایه بتنی تیر برق توسط شرکت توزیع برق استان به شهرستان تحویل خواهد شد و همچنین حداقل 70 خانوار تک نفره از نعمت برق بهره مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان فومن بیان داشت: در هفته جاری ضمن دعوت از مدیرعامل محترم شرکت آب روستایی استان گیلان، مسائل و مشکلات شهرستان به ویژه کشاورزان و خانوارهای روستایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با بازدید مستمر از واحدهای صنعتی و کشاورزی شهرستان در سال رونق تولید به مشکلات این واحدهای تولیدی در برنامه قرار دارد گفت:  آخرین نمونه از این بازدیدها از کارخانهچای حشمت شهرستان فومن صورت پذیرفت.

قاسم نژاد تصریح کرد: در هفته گذشته پروژه بازآفرینی بازارچه روستای تاریخی لولمان از توابع بخش مرکزی شهرستان فومن به مساحت 11 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان از ردیف اعتبارات کمیته برنامه ریزی، اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.

فرماندار فومن همچنین خاطرنشان کرد: پروژه اجرای طرح هادی روستای گل افزان نیز با اعتبار 500 میلیون تومان به مساحت 8 هزار متر مربع از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان وارد مرحله اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز