خبرگزاری کار ایران

اجرای 37 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۶۱

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:شرکت گاز استان گیلان در اردیبهشت ماه امسال بالغ بر 37 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سراسر استان به انجام رسانده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای 37  کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان اظهار داشت: با اجرای این میزان شبکه گذاری، مجموع طول شبکه گاز در استان گیلان به بیش از 20 هزار و 600 کیلومتر رسیده است.

وی ادامه داد: این شرکت همزمان با گازرسانی به روستاها، عملیات شبکه‌گذاری در حفرات خالی شهرها را نیز به طور منظم به انجام می رساند و در همین راستا در اردیبهشت امسال بالغ بر 4.5 کیلومتر شبکه گذاری در شهرها انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت با وجود تمرکز بر روی کیفی سازی خدمات، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده استان را به طور منظم برنامه ریزی و اجرا می‌کند و با جذب بیش از 40 هزار مشترک جدید در سال گذشته، مجموع مشترکان گاز در استان را به بالای یک میلیون و 60 هزار مشترک رسانده است.

 اکبر در پایان اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده قصد دارد تا در قالب فاز سوم پروژه های بند «ق» به 113 روستای کوهستانی استان تا پایان سال 99 گازرسانی نماید و برای تحقق این مهم باید 485 کیلومتر شبکه توزیع و 147 کیلومتر شبکه تغذیه را در مناطق صعب العبور و کوهستانی استان اجرا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز