خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث گیلان خبر داد:

گیلان میزبان بیش از 2 میلیون نفر مسافر شب اقامت در ایام تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۶۳

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ خرداد ۹۸ بمناسبت عید سعید فطر، استان گیلان میزبان ۲۹۱۹۲۵۷ نفر مسافر شب اقامت به استان بود.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت : بنابر گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در خصوص برآورد آمار مسافران ورودی و اقامت کننده در استان طی روز های ۱۳ الی ۱۷ خرداد ۹۸ به شرح ذیل می باشد .

شهرود امیر انتخابی اظهار داشت: بر اساس آمار بدست آمده تعداد ۴۸۷۵۳۹ دستگاه خودرو در ایام مذکور وارد استان گیلان شده اند، تعداد مسافران ورودی به استان نیز ۲۲۷۵۳۶۴ نفر است و همچنین با توجه به این گزارش مسافرانی که در ایام ذکر شده در استان گیلان اقامت داشته اند ۲۹۱۹۲۵۷ نفر شب اقامت بوده است.

امیر انتخابی در ادامه افزود: با توجه به آمار نهایی به دست آمده، تعداد بازدید کنندگان از موزه ها و بناهای تاریخی تحت پوشش اداره کل ۱۵۶۶۵ نفر می باشد.

وی در انتها اظهار داشت: در این میان قلعه رودخان با 7025 نفر رتبه اول، موزه میراث روستایی گیلان با 4159 نفر در رتبه دوم و موزه ماسوله با 3000 نفر، موزه حیات وحش با 1000 نفر، موزه لاهیجان با 211 نفر و موزه رشت با 170 نفر به ترتیب رتبه‌های سوم تا ششم را کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز