خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت:

عده‌ای ترسو در داخل فکر می کنند رشد ما در سایه رابطه با آمریکاست

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۸۶

آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت بیان کرد: این تقواست که مردم را برای لبیک به ندای امام(ره) به خیابان ها آورد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: این تقوا است که به انسان قدرت می دهد تا برای رضای خدا گرسنگی و تشنگی را تحمل کند.

آیت الله فلاحتی، طرح معامله قرن را نشان دهنده اوج ذلت استکبار دانست و خاطرنشان کرد: تیر دشمنان با طرح مذکور به سنگ می خورد زیرا امروز ملت های اسلامی به ویژه مردم ایران مانند ملت های گذشته در خواب غفلت نیستند.

وی با تاکید براینکه فلسطین و آرمان فلسطین در حقیقت پاره تن امت اسلام است، اظهار کرد: فلسطین و روز قدس، روز حمایت از مبانی اسلام و فلسطین است.

وی به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام(ره) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این روز به عنوان رهبر امت اسلامی برگزیده شدند.

آیت الله فلاحتی به چرخش ۱۸۰ درجه ای رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران اشاره کرد و یادآور شد: این بیچاره چقدر حماقت دارد که فکر می کند ملت ایران هنوز پیشرفته نکرده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه عده ای ترسو در داخل هنوز فکر می کنند رشد ما در سایه رابطه با آمریکا است، خاطرنشان کرد: هر چه رشد داشتیم در سایه تحریم ها بوده اگر چه عده‌ای تحلیلگر زبون داخلی می گویند مشکلات اقتصادی ناشی از نبود رابطه با آمریکا بوده که این امر بسیار نازل و کم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز