خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته کارتینگ شهرستان فومن خبرداد:

برگزاری دومین دوره مسابقه کارتینگ جام رمضان در فومن

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۲۱

مسئول کمیته کارتینگ شهرستان فومن از برگزاری دومین دوره مسابقه کارتینگ جام رمضان فومن در ۹ خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن،عرفان منصوریان در خصوص مسابقه کارتینگ جام رمضان فومن با اشاره به دومین سال برگزاری این مسابقه در این شهرستان گفت: مسابقه کارتینگ از تجربیات موفق و مردم پسند هیات اتومبیلرانی فومن است.

مسئول کمیته کارتینگ شهرستان فومن با بیان اینکه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فومن به دنبال اجرای برنامه های جذاب و متنوعی برای علاقه مندان به این رشته است، افزود: ورزش دوستان فومنی و گیلان برای برگزاری برنامه های این هیات لحظه شماری می کنند.

وی با یادآوری اینکه دومین دوره مسابقه کارتینگ جام رمضان فومن در ۹ خرداد پس از اذان مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مسابقه در پیست کارتینگ مجتمع تفریحی هفت اقلیم فومن برگزار می شود.

منصوریان از شرکت ۲۴ ورزشکار آقا و خانم در این دوره از مسابقات خبر داد و متذکر شد: شرکت کنندگان طبق قرعه کشی و قرارگیری در جدول مسابقات، بصورت گروهی و ریس در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با یکدیگر رقابت می کنند.

عرفان منصوریان با تصریح براینکه در پایان به همه شرکت کنندگان لوح یادبود و به سه شرکت کننده برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد، گفت: آماده پذیرایی از مردم شریف گیلان برای تماشای این مسابقه مهیج هستیم.

این مسئول با تاکید براینکه سعی تیم برگزاری مسابقه ارتقا حداکثری سطح کمی و کیفی مسابقه است، اضافه کرد: تمامی مراحل مسابقه و انتخاب کارت ها برای شرکت کنندگان توسط قرعه کشی مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حفظ اخلاق ورزشی و ایمنی مهمترین رکن هیات اتومبیلرانی فومن است، افزود: تمامی شرکت کنندگان مسابقه از بیمه ورزشی معتبر برخوردار شده اند.

مسئول کمیته کارتینگ شهرستان فومن حضور پرشور مردم و جوانان را سبب حمایت از ورزش اتومبیلرانی دانست و خاطرنشان کرد: این هیات با سابقه کوتاه آغاز به کار در شهرستان فومن، نگاه های زیادی از سوی خانواده ها و جوانان را به خود جذب کرده است.

عرفان منصوریان همچنین با بیان اینکه در حین اجرای مسابقه برنامه های متنوعی نیز برای تماشاگران تدارک دیده شده است، افزود: مجری برتر سیمای گیلان و هنرمندان دیگر در کنار شرکت کنندگان مسابقه کارتینگ برای مردم عزیز برنامه های متنوعی اجرا خواهند کرد.

منصوریان در پایان از حامیان مالی و اجرایی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فومن در برگزاری مسابقات ورزشی قدردانی کرد و متذکرشد: ورزشکاران و مجریان ورزشی نیازمند حمایت های بخش های خصوصی و دولتی برای اجرای بهتر برنامه ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز